One day...

Nu har jag varit snusfri i exakt 24 timmar och 18 minuter. Det känns ganska bra, väldigt mycket till och från liksom. Just nu skriker kroppen efter nikotin, helt seriöst, men nej! Jag ska visa karaktär nu och bevisa för mig själv att jag klarar av det här. För jag ska klara av det.
För övrigt så hade jag en väldigt intressant diskussion idag, om snuset, med mig själv. Det var lite som att ängeln satt på ena axeln och djävulen på den andra axeln och pratade med varandra. Jag håller nog på att bli galen, men man blir nog det av mitt jobb - but aint it funny to be wild and crazy?! Oh yes! (Jag är väldigt trött också)

Det blev lite mer inlines idag, det känns bra. Knäet håller och det gör att jag blir nöjd med tillvaron!

Sen hamnade jag först hos Lovisa, sen hos Frida. Väldigt chill. Oh, jag ska kolla på Pia i Brussel nu! Sen blire sömn, upp tidigt för körlektionen, shit, första gången med nikotinabstinens, men det går säkert bra.

Och imorn är det torsdag, dagen innan fredag! Sköööönt!


/ Amanda, med total abstinens...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0