The american dream!

Jag slog mitt personbästa på 59 idag. Förut var det 2 h och 34 min. Idag sprang jag det på 2 h och 15 min. Det var nog den där energidrycken jag drack innan. Men det är sjyst att tävla mot sig själv. För om man vinner kan ingen annan bli sur, alla är nöjda och glada.

Saknade av att ha något under läppen blev på tok för stor så jag köpte onico, med enbärssmak. Väldigt najs faktiskt, det är ju som snus fast utan tobak och nikotin, det är växtfiberbaserade prillor. Men helt seriöst, kroppen är väldigt lättlurad. Jag har knappt känt av nikotinabstinensen, eller ibland känns det väldigt starkt. Men jag kan leva med det för jag tänker att jag blir nikotin- och tobaksfri men fortsätter med själva snuset ett tag till. I alla fall fram tills körkortet är bärgat, så min körlärare förblir lugn.

Hm, det här med att lära sig skatea gick väl sådär liksom. Frida ramlade och fick åka till sjukhuset, det var ju inte jättebra. Lovisa ramlade baklänges i slowmotion och tyckte att såret i handen var coolt, det var iofs roligt..speciellt när hon ramlade - det såg sjukt roligt ut ;) Men  jag fick iaf sms från Frida nyss, inget brutet, men en massa alvedon och hopp på kryckor. Inte så najs.
Men skator är inget för mig, jag håller mig till inlines. Men det var ändå roligt att vi försökte lära oss åka vid 19 års ålder. Sen att det inte gick så bra är en helt annan sak! Det jag nog gillade mest var min skateboard - anno 1999. Med texten "The american dream" på undersidan, och plasthjul, fint!

Jag somnade på bussen hem, det var fantastiskt underbart skönt att sova. Jag vaknade precis när jag skulle gå av också, najs! Synd att ingen snodde skatan, jag hade inte blivit ledsen. När jag kom hem tog jag en macka med mjukost, fantastiskt underbart gott.

Imorgon är det freeeeeeeeeeeeeedag! Fantastiskt underbart!

/ Newbie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0