The only Hills

I eftermiddags kollade jag på tre The Hills-avsnitt i rad. Det var nice. Sedan upptäckte jag Linas Oslo-blogg och såg att hon också brukar kolla på The Hills. Då blev jag glad och fick stora visioner om ett stort The Hills-forum jag skulle vilja ha där alla vi fans (höhö) kunde diskutera alla viktiga händelser. Hm, det borde finnas ju. När jag tänker efter. Det måste jag hitta. Jag ska börja läsa Lauren Conrads blogg också. När jag får tid. Jag har ju snart inte fler The Hills-avsnitt att titta på så då får jag väl helt enkelt börja följa bloggen på eftermiddagarna. Det blir nog bra.

Dagen har annars handlat mycket om jobb som vanligt. Jag fick ett erbjudande av pappa igår som jag glömde berätta om, ska få översätta broschyrtexter på engelska till svenska för hans kollega. Ska få rätt bra betalt verkar det som också. Det ska bli spännande att testa på. Ännu en sak till CV:t liksom.

Kvällen spenderades hemma hos Frida med henne och Amanda. Vi pratade om Fridas hårda pluggliv och sedan planerna inför sommaren. Hon kommer inte att följa med på fjällvandringen, vilket känns lite tråkigt. En sak som däremot verkar sjukt kul är hennes USA-resa! Jag är hemskt avundsjuk... Men glad för hennes skull.

Imorgon ska vi lära oss åka skateboard!! Coolt...

Puss o kram

/20-åringen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0