Coola som få

Skateboard. Vet inte om det är min grej alltså. Det gick ju bra där i början. När det var på en väldigt basic nivå, alltså när jag tog två sparktag med benet och sedan ställde mig upp på den och rullade tre meter. Sedan blev det väldigt avancerat och jag lärde mig typ att svänga och sen när backen kom med gruset, då var det kört. Jag ramlade i slow motion baklänges och skrapade upp handen på asfalten. Massa blod men gjorde inte så ont i alla fall. Jag skrattade mest. Det såg kul ut fick jag höra också, Amanda och Elias stod längre upp i backen och såg allt. Elias hade tydligen sagt att jag skulle ramla precis innan jag ramlade. Jag stod med foten för långt bak. Men jag vet ju det nu! Nästa gång kommer jag äga! Om det nu blir någon nästa gång... Det var ju lite mer olyckor som inträffade. Det ska jag dock inte ta här för det här är bara en positiv blogg! Men man kan ju säga att Frida slipper Vårruset... Skönt för henne, det verkar jobbigt.

Vi såg jävligt coola ut också, alla hade tagit på sig lite extra skejtiga kläder. Ballt. Jag skulle vilja vara skejtare i stilen men inte liksom åka skateboard så mycket. Lite hycklare är jag nog.

Annars ikväll har det inte hänt så mycket. Vi åt asgoda mackor hos Elias, hans mamma kan konsten att baka bröd. Som min syster, det fanns nybakat bröd i köket när jag kom hem. Nice! Hon är duktig hon.

Nu måste jag sova för att orka äta massor av sushi imorrn på Petters födelsedag!

/Skejtarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0