Veckouppdatering

Det har varit väldigt dött på bloggfronten ganska länge nu. Jag tänkte ändra på det med en najs update om den senaste veckan.  Jag har hunnit med lagom mycket:

- Kört postbil två söndagar. Tre timmar i en bil utan AC är inte så skönt som man kan tro, oavsett väder under sommaren. Men jag måste säga att tre timmar går relativt fort. Om man inte kör fel och får vända på en 70 väg. Det gick bra. Och man kör för fort, hela tiden.

- Jag har hängt vid Leken med Andréa, Andreas och Verran. Vi grillade korvbricka och njöt av den fina, om än aningen kyliga, sommarkvällen.

- I onsdags hängde jag med Andréa och Verran. Vi började med middag på Gröna Grodan för att sedan åka vidare till A. Där spelade vi Sänka skepp och Yatzi samtidigt som vi åt gigantiska mängder godis, vi snackar Palle Kuling, Kinderägg, remmar, chips, husvagnar och cola. Galet (gott)! Jag och Andréa invigde även kemilabbsetet som jag fick i 19årspresent. Vi gjorde två experiement, varav det ena misslyckades (tror vi), men det andra lyckades. Vi skulle göra kolsyra - det blev kolsyra, det bubblade över också.

- Jag har pärlat, som vanligt den senaste tiden. För tillfället pryds mitt rum av tre tavlor och övervåningen av två. Varav jag gav den ena till mina föräldrar i födelsedagspresent. Väldigt najs!

- Annars har jag mest jobbat, men det är relativt najs då slutet är nära. Nu är det fem dagar kvar som brevbärare och en söndagstömning kvar. Jag ser verkligen slutet och ljuset i tunneln och allt det där. (Y)

Så som sagt, najs vecka - jävligt tjilllz!


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0