Always look on the bright side of life

Det är galet hur trist det är att vara hemma sjuk. Till slut tar det liksom slut på saker att göra.
Jag har spelat FIFA så många gånger i så många timmar så jag vill knappt se spelet.
Jag har kollat på The Holiday 7 gånger på 3 dagar (Den är iofs galet bra, så jag klagar inte så mycket på det)
Jag har inte kunnat pärla för plattorna tog slut, och vissa färger.
Jag har inte lärt mig gilla Zlatan trots att jag har läst mer än halva boken.
Jag har lärt mig den dagliga TV-tablån utantill.
Jag har nästan lärt mig att förstå iTunes, men ogillar det fortfarande starkt.
Jag har även blivit beroende av spelen som finns på iPoden.
Men tro nu inte för Guds skull att det är negativt det här. Det är så förbannat skönt att slippa springa i trappor. Och jag får ju ändå 80% av lönen för att vara sjuk. 80% av lönen för att sova så länge jag vill. 80% av lönen för att spela FIFA tills fingrarna blöder. Najzz! Jävligt tjilllz också.

Det bästa som har hänt på hela den här veckan var idag när jag fick åka till Panduro och fylla på förrådet med pärlor och plattor. Woho, äntligen något att göra. Så det har jag spenderat med kvällen med.
Jag har även köpt ramar - pärlor är en konstform. En konstform som jag ska fylla huset med. Gärna andras hus också. =)

Jag ska vara hemma från jobbet imorgon också, men tänker att jag ändå aktiverar mig lite mer imorgon.
- Vi måste fixa klart presenter till Michelle
- Jag ska laga lunch till mig och min mor (kan bli intressant)
- Förhoppningsvis träffa Lovisa, som kommer hem från fjället någon gång (jag har faktiskt ingen aning om när). 
- Måla en ram ska jag göra också. 
Hur ska jag hinna med allt? ;)

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0