Det e förjävla gött å leva!

Veckan har gått fort, och den har varit jävligt tjilllz! Helt underbart faktiskt.
Som sagt ingen post, vilket resulterar i att jag har jobbat 8-13 i princip varje dag. Jag vet inte ens om den här veckans arbete är värt att kallas arbete, så soft har det varit. Så skulle jag alltid kunna ha det, helt utan problem faktiskt.

Annars har veckan varit mest som vanligt. I onsdags kväll hängde jag med en övertrött och tydligen hämmad Lovisa. Men jobbar man till halv åtta på kvällen får man vara trött, det är helt okej. Men vi kom på sjukt bra saker. Men det är hemligheter än så länge, det berättar jag mer om när hemligheten har satts i verk och är avklarad.

Igår sprang jag och Andréa runt på stan för att hitta presenter till Verris. Det gick faktiskt otroligt bra, vi visste liksom vad vi var ute efter och efter 2 timmar kände vi oss klara. Vi var så nöjda så vi köpte jordgubbar, gott är det! Sen gick vi till Konsum och köpte varsin Chiddevipp (jag har alltid trott att det heter Tjillevipp, hela min världsbild rasade samman där ett tag, men det ordnade upp sig). Den avnjöt vi när vi kollade på världens bästa amerikanska tonårsfilm, "10 orsaker att hata dig". Så jävla bra film! Man tröttnar aldrig på den och den slutar aldrig att vara bra, galet.

Jag har även gått genom den högen med skivor jag tog med från L. Det finns mycket bra måste jag säga, och lite dåligt. Den roligaste skivan är den med typ 10 album Black Sabbath och en låt BSB. Mystiskt, och jävligt otippat.
Bamses dunderhits var jävligt najs! Jag lyssnade på hela skivan idag på turen, gött. Men texterna i låtarna får mig att börja undra om Bamse och Karl-Bertil Johnson är bästa vänner. Om inte, så är det nog dags att presentera dom för varandra. Dom skulle gå bra ihop - läskigt. Men Bamse kommer alltid vara bra, så är det. K-B vill jag mest bara slå för att han är så töntig (och ger Posten dåligt rykte, sådär dåliga julvikarier har vi faktiskt inte)

Imorn är det 20-årsfest hos Verran, det kommer bli galet bra. Och det kommer bli ett jävla liv!

/ A

Jag tror att jag ska bloggstrejka nu fram tills hon den där andra bloggaren skriver några ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0