Fylleslaget

Det blev inte mycket till strejkande här inte. Men att strejka är överskattat, i alla fall i sammanhang som dessa.

Gårdagens fest var i alla fall galet bra! Egentligen är fest fel ord på det hela, fylleslag är faktiskt mer passande. Så fort alkoholen åker fram på H K A 39 så blir det kalasfylla, big time. Men jag gillart. Min ursprungliga plan var ju faktiskt att ta det lugnt och findricka så att säga. Men det gick inte så bra. Men det skiter jag faktiskt i. Jag hade stört roligt.
Min och Lovisas tipspromenad blev succé. Verran verkade tycka det var roligt i alla fall, hehe. Hon hade alla rätt och tur var väl det ;)
Jag gjorde monstergroggen nummer ett, ca 10 cl jäger blandat med 40 cl redbull. Sen var jag ordentligt glad i hatten. Det var en fylla a la top notch, big time.

Sen blev det en god natts sömn hos Lovisa, jag vaknade mitt i natten av att min arm i princip hade domnat bort. Den känslan är inte så skön som man kan tro, men helt okej.

Bakfyllan har varit överhängande idag, jag har mest läst och sovit.
Men det var bio inplanerad för kvällen så det var bara att ta sig i kragen och dra sig upp. Det var Harry Potter och Halvblodsprinsen som gällde. Den var faktiskt bra, jag kan nog sträcka mig så långt att det var den bästa av de alla. Den frambringade i alla fall mest skratt. Jag kan inte komma på att man skrattat så mycket till någon av de andra filmerna. Och jag säger bara det, om Harry Potter alltid var som han var när druckit det flytande flaxet (?) så skulle alla HP filmer bli bättre.

Nu ska jag försöka läsa ut Snabba Cash, sen blir det ännu mer sömn.
25 dagar kvar på Posten nu, nedräkningen har så börjat! (JAg räknar iofs inte med de fyra söndagarna jag ska jobba i augusti, jag tänker att det är ganska tjilllz att bara sitta i en bil och tömma några brevlådor)

/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0