Är det så här det känns att va lycklig?

Det är inga problem. Det är inga problem... Snook är nice. Jag ligger i min säng vilket har varit efterlängtat hela veckan... Jag har jobbat och jobbat och hängt med vänner och Petter och sedan jobbat lite mer. Det är inte klokt. Men jag blir ju rik i alla fall. Eller rikare, rik kanske var att ta i. Pengar behöver man. Det är fascinerande hur mycket man fokuserar på det. Ibland så mycket att man bara vill spy. Det suger att folk lägger så stor vikt vid dem. Å andra sidan är det inte konstigt eftersom de styr ens liv, dock blir man lite ledsen i ögat över att det behöver vara så.

Well eftersom jag inte behöver oroa mig om sådant just nu ska jag vara positiv och njuta av mitt för nu rika leverne. Det är juni och på onsdag ska det faktiskt bli fint väder. Så sommaren i all prakt ska avnjutas på fredag, årets längsta dag, midsommarafton. Jag tror det styrs grillning i Oset med alla möjliga delar av min vänskapskrets och det kommer bli kul. Jag ska köpa en cd-spelare tills dess tror jag, min bärbara har ju pajat. På midsommar ska jag också ha ett nytt utseende, i alla fall mitt hår ska få sig en make over, woho! Imorgon imorgon. Då händer det.

Annars annars. Jag lyssnar på "This is not pop, it's hip-hop", sjukt bra låt alltså. Har även lyssnat på Face the music-albumet idag, också sjukt bra. Och "Sluta stamma", jag älskar Svenska Akademien. De är kungar, önskar att jag hade fler album av dem bara. Och fick se dem fler gånger. Börja turnera för fan!!

Igår var jag aningens berusad, men verkligen på topp. Allt var roligt. Min ambition är nu att uppnå den känslan utan annat berusningsmedel än livsglädje. Det tycker jag är ett fint mål vilket kommer göra mig till en mycket välmående människa. Vilket men i och för sig kan säga att jag är, men jag satsar på högre höjder liksom. En sak som gör livet otroligt trevligt är att träffa Andréas hundvalpar. De är sjukt söta och borde kanske klassas som berusningsmedel eftersom de om några verkligen fyller en med glada känslor. De är så underbara så man vet inte vart man ska ta vägen. Det går typ inte att slitas från dem, jag förstår inte hur Andréas familj gör, jag skulle sova ute med dem varenda natt. Helst i deras lilla sovhög som de skapade genom att klättra upp på varandra när de lade sig tillrätta. De var fantastiska helt enkelt! Vill bara tillbaka... Lite tid spenderad på landet kan faktiskt få en att bli lite mer rofylld, jag känner att det funkar på mig i alla fall.

Imorgon börjar min näst sista vecka på GREAT och det känns lagom. Jag ser nästan på det som att jag när jag börjar på Mellringe får sommarlov. Det är liksom en helt annan grej och man får vara ute hela tiden, det är det bästa av allt. Jag skiter ärligt talat i om det regnar, utomhusluft får en att må bra och nu kommer jag tillbringa 8 h per dag ute. Det känns skönt. Och sedan när det väl blir soligt får jag alla soltimmar som går att få, vilket kommer göra mig härligt solbränd, min åsikt är faktiskt att innesittande när det är sol suger mer än att behöva vara ute när det är regn. Jag har ju coolaste regnkläderna som tåls att visas upp!

/Lo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0