Ledighet

Idag har jag varit ledig, väldigt skönt. Jag har verkligen varit ledig också, jag har inte gjort något ansträngande. Jag har trott att det varit lördag hela dagen...

Jag har suttit på våran baksida och lyssnat på musik och läst massa Historia tidningar. Softisch!
Sen tog jag bilen till Lovisa, första gången jag körde själv, utan att någon satt bredvid mig och tjatade. Jävligt skönt, och det var nog första gången vår SAAB fick uppleva dels bra musik, men även musik med den volymen. Jag tror att bilen gillade det ;)

Men vi har suttit vid kanotföreningen och chillat, ätandes jordgubbar, naturgodis och glass. Väldigt najs - jag la upp laguppställning och lite taktik inför morgondagen, som sagt är jag sjukt taggad på Örebrocupen. Jag har en bra känsla och jag tror att vi kan gå långt. I alla fall om tjejerna spelar så bra som dom kan spela.

Sen var det sjukt skönt att kunna bestämma själv när jag skulle åka, inte behöva passa någon buss. Och det tog inte en timme att komma hem, det tog 20 minuter! Jag ska nog köpa en bil, jag skulle tjäna så sjukt mycket tid på det...

So you think you can dance bjöd även på den mest intressanta battle jag någonsin sett. Leo vs Sex. Jag håller dock med Nigel och anser att Sex var den rättmätige vinnaren...

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0