Örebrocupen, dag 2

Nej, det går inte riktigt som jag tänker mig. Men så går det när man tränar, jag citerar min far, "ett gäng bortskämda och lata snorungar." Men jag hade som mål att inte förlora med mer än tvåsiffrigt mot Brommapojkarna imorse, det blev bara 8-0 så jag var ändå nöjd.
Jag pratade med deras tränare efter matchen och jag förstår hur dom kan vara så bra. Dom har sju lag i åldern F11 och det är dom bästa som åker på cuper, dom tränar stenhårt tre gånger i veckan och spelar i en P11-serie.
Så ja, jag är nöjd med att vi bara släppte in 8 mål.

Det är faktiskt det enda positiva med dagen, eftermiddagen har varit ett helvete men som tur var slutade det ändå ganska bra. Jag får se det som positivt i alla fall. (Men det är positivt tänkande med 110% kämpande, för det finns fanimej inget positivt med dagens händelse)

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0