Studenten

FY FAN VAD VI ÄR BRA!
Det sprang man omkring och sjöng för exakt ett år sen. Det är helt sjukt att det redan gått ett år faktiskt. Men jävlar vad bra vi var den dagen, den var helt perfekt och helt kunglig och jag skulle inte vilja ha den på något annat sätt. Det är ett fint minne för livet helt enkelt. Men oj, vilken nostalgisk dag det ändå har varit.

Flängt runt har jag gjort också, i det kallaste junivädret jag någonsin upplevt, känns det som.
Dagen började vid Tullängen för att se när Elias sprang ut. Så fort jag såg honom trängde jag mig fram genom folkmassan och den stora mängden plakat. Jag hängde grodan runt hans hals och reflekterade över hur stilig han var i sina kläder. Väldigt färgglad slips måste jag säga. Han blev väldigt glad för grodan i alla fall =)
Sen åkte jag till Karro, såg när alla glada studenter sprang ut. Sen sprang jag, Andréa och Frida upp till lärarrummet och träffade Kjell-Åke, trevligt!
Sen kollade vi på alla flaken som åkte över staden. Haha, vissas banderoller är så sjukt töntiga.

Sen åkte jag hem till Karin för att fira henne, det var trevligt. Mycket släkt helt enkelt. Hon som satt bredvid mig hade jobbat på Posten i 25 år, gissa vad vi pratade om. Aldrig slipper man jobbet, hårt. Hon visste ju precis vem min pappa är och tyckte att vi inte alls var lika men kom fram till att det nog berodde på hans skägg. Kan vara så..

Kvällen har spenderats hemma hos Jenny på sexparty. En kvinna var där och visade massa sexleksaker, väldigt intressant tillställning må jag säga. Men det var väldigt trevligt, och intressant. Och ja, jag handlade ;)

Nu måste jag sova, Lilla Lithellscupen hela dagen imorgon. Sen blire Sverige - Danmark, patriotiskt överfirande av nationaldagen och alkohol i massor!

/ Foppis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0