Barnprogram?

4-dagarsveckor borde vara standard, för det är riktigt skönt. Det skulle göra jobbet till en bättre grej, överlag. Jag säger då det, Sverige skulle vara en bättre plats om jag hade lite mer makt, politiken nästa!

På turen idag var det två ungar som kom fram till mig och kallade mig för Postis Per och skrattade. Sen sprang dom iväg. Konstiga barn. Jag får för mig att Postis Per är ett barnprogram? Jag måste kolla upp det där..

Kvällen har spenderats på norr, vi kollade på Dumpad. Haha, sjuk film alltså, men den var bra. Absolut sevärd, man behöver verkligen lite hjärndöd humor ibland, det är sanningen.
Och av någon anledning började vi prata om Promoes senaste hit, Svennebanan. Sen gick jag och sjöng på den i en timme, och nynnade tyst på den resten av kvällen. Den är ju inte bra någonstans, men den sätter sig lätt på hjärnan. Crazy.

Imorgon är det midsommar, vad händisch liksom? Jag tänker vara taggad oavsett, för ingen midsommar kan bli sämre än förra året - så är det bara.

/ Postis Per, tydligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0