Fredag?

Det är faktiskt helt fantastiskt skönt att gå runt och ha fredagskänsla på en tisdag!
Men det är ju inte så konstigt att jag har haft det; jag är ju ledig resten av veckan, det har varit lite post idag, ingen reklam och vi åt lunch på MAX. Haha, det är alltid lika roligt när vi kör Drive-in med postmoppe där, stackarna ser alltid så förvånade ut. Men det går ju så sjukt mycket fortare att köra drive-in. Och postmoppen är ju ett fordon, så de kan ju aldrig hindra oss från att köra där. Sådeså.

Förut när jag skulle kolla min ekonomi så fick jag se hur mycket lön jag får den här månaden, kaaching! Det var länge sen jag fick så hög lön, awesome!
Ändå har jag jobbat ganska lite i juni, jag gillar betald semester helt enkelt. Det kan ju faktiskt inte bli bättre.

Det är så stört varmt ute, helt sinnessjukt. Men det är förjävla skönt faktiskt. Man tröttnar väldigt lätt på regn och moln - så nu ska jag försöka sola bort strumpranden, iofs är den ganska snygg - jag behöver inte ha strumpor, det ser liksom ut som att jag har det ändå ;)

Idag blev det 2-timmarsträning med småbarnen, hårdträning inför Örebro-cupen helt enkelt. Jag är sjukt taggad, det var ju det roligaste som fanns när man var med och spelade och förhoppningsvis blir det lika roligt som tränare. Jag tror faktiskt att jag är mer taggad än barnen, dom är mest rädda för att vi bara ska möta Stockholmslag. Jag säger bara Fuck Stockholm (mest Djurgården) - ni ska få möta ett lag som spelar riktig fotboll. Jag ska avsluta karriären på topp!

Men även om det inte går bra i Örebrocupen så lämnar jag dom på topp i serien:

Great success!

/ Coach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0