Bli inte äggad!

Det har varit en väldigt bra helg, jag skulle nästan vilja påstå att den har varit fantastiskt bra!

Gårdagen började med att jag fick ett par nya skor, två böcker och hela Planet Earth serien! Ibland kan det helt enkelt vara ett smart drag att spendera en halv lördag med sina föräldrar!
Kvällen spenderades på Fabriken, helt okej lagomt onyktert med väldigt mycket folk. Vissa mer kända än andra, vissa helt okända, vissa helt oinbjudna. Det var väldigt många olika falanger representerade; crossfit, ridsport, posten.se, musik, familj, öl på bishops och väldigt många andra faktiskt. Det slutade med att hela lägenheten såg ut som systembolagets lager - men det kan ju bara tyda på att det var en bra fest! Och tipspromenad är alltid ett roligt inslag.

Idag har vi kollat på Andréas hundvalpar. Jag blev förälskad och hade helst sett att alla valpar följde med mig hem. Speciellt Jasper - det sötaste jag sett i hela mitt liv!
Det var väldigt härligt att spendera några timmar på landet, det är väldigt lugnt och rofyllt. (Förutom tåget som dundrar förbi fler gånger i timmen, detaljer..) Och om det alltid fanns hundvalpar hos Andréa skulle jag skaffa tillfällig eftersändning och flytta till hundgården.
Sen styrde jag och Andréa bio, 17 again. Det var verkligen amerikansk tonårsfilm i sitt esse, the real stuff liksom. Men jag gillar sånt, för det ger verkligen en feel good känsla. Jag förstår inte hur man inte kan gilla såna filmer, det är för mig totalt oförståeligt. Man mår ju inte annat än bra av att se filmer som dessa.

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0