Alla människor dör i Mexico...

Idag har vi träffat Tove, för första gången på 5 månader (för mig i alla fall). Det var väldigt najs att träffa henne igen. Det var väldigt skönt att allt kändes som vanligt liksom, fast hon varit borta så länge. Det gillar vi. I alla fall så åt vi baguetter med brieost och philadelphiaost i Lovisas kök. Jag åt även päron utan att döden dö, det var najs, för jag kan sakna päron väldigt mycket ibland. Det går ändå bra att äta päron när jag äter allergitabletterna, men jag vill inte utmana ödet för mycket ändå.
När Tove hade åkt så planerade vi Hultsfred, det är krävs mycket och bra rekvisita för att Sport Camp ska bli succe. Och succe kommer det att bli. Jag är sjukt taggad på Hultsfred - bra band, bra folk, bra allt!
Jag är taggad på hela mitt liv, eller fram till 2017 i alla fall. I alla fall så planerade vi allt vi ska göra, det är mycket bra saker måste sägas. Min far var dock väldigt skeptisk till det mesta. Men man måste ju få ha drömmar! Och vill man verkligen något så är ingenting omöjligt! Så äre!
Och jag ska ju vinna på triss - 25 000 i månaden i 25 år, då blir allt möjligt! Plötsligt händer det...

För övrigt så älskar jag Andres Iniesta! Kung är han, som gör mål i matchminut 90+! Ett mål som gör att Barca slår ut Chelsea ur CL och tar Barca till final. En final som står mellan Man U och Barca. Det finns bara ett alternativ till vinst, och det är Barcelona! Och helst vill jag se finalen med massa Man U fans, så jag kan skratta dem och i ansiktet när dom förlorar! Ha!

VI HAR VIASAT SPORT FOTBOLL! Vi har tydligen den kanal i det här huset. Jag sitter liksom och kollar på den nu, jag förstår ingenting, jag satt som en fågelholk i 10 minuter när pappa sa det! Det är ju en betalkanal, en kanal som vi inte betalar för! Hur kan vi ha den? Egentligen struntar jag faktiskt i den frågan för jag är sjukt nöjd med att vi tydligen har den kanalen. En kanal med fotboll 24/7. Jag älskar det! Mest synd är det väl om mina vänner och min familj, för så länge jag har den kanalen kommer ni inte se mycket av mig ;)

Jag är jävligt nöjd och glad med denna dag!

Fast Lovisas "motto" slår allt! Hahahahaha! (Se rubrik)

/ Fotbollsfanatiker #1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0