Barndomsminnen

Plastmodellsbygget går vidare, väldigt sakta men säkert. Om det är pillrigt att måla så är det ännu mer pillrigt att limma. Jag råkade limma ihop min tumme med pekfinger nyss, på något underligt sätt, jag insåg inte att jag ens satt och tryckte ihop fingrarna. Haha, lim kan vara kul ibland..

Kvällen har jag spenderat på norr hemma hos Andréa, vi har kollat på  Lejonkungen II och ätit chips med smaken av havssalt och gräddfil - intressant smak. För övrigt är Lejonkungen II väldigt bra, det är den enda disneytvåan som faktiskt är okej. Jag såg någon annan tvåa någon gång, jag kommer inte ihåg vilken - jag har turligt nog lyckats förtränga det, och den tvåan förstörde hela ettan. Allting blev så fel. Men som tur är så är som sagt Lejonkungen II bra, det är lite Romeo och Julia över den, jag gillart. Vi kollade även på Yogi Bear, typ världens bästa barnprogram, jag älskade det när jag var liten. En björn med slips och hatt som gör livet surt för parkvakt Smith - det kan inte bli så mycket bättre. Fina barndomsminnen helt enkelt.

Det blir inget Oslo i helgen, det är ju tråkigt - men det positiva är att jag hinner plugga mycket mer teori än vad jag hade hunnit om vi åkt.

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0