Freitag!

Även idag fick jag sluta jättemycket tidigare på jobbet, det är riktigt najs, speciellt på fredagar - ju tidigare helgen börjar, desto bättre brukar jag tänka.

Efter jobbet åkte jag upp på staden för att träffa Andréa och inhandla presenter till Sanna. Det blev väldigt mycket smått och gott kan man väl säga. Det är intressant att man alltid, och då menar jag verkligen alltid köper presenter dagen innan de ska ges bort. Men det gick fint och vi handlade efter principen: "Men jag skulle ju bli glad om jag fick det här." Det funkar alltid!

Sen bidde det några timmar på Gröna Grodan med massa folk, och en väldigt god hamburgare. Hon som jag beställde av såg lite fundersam ut när jag beställde hamburgaren. "Jag vill ha en hamburgare, men kan du ta bort allt som står på den nedersta raden?" Vilket innebar alla grönsaker som ursprungligen skulle ha varit på. Men det gick bra och jag blev nöjd och glad.
Och hänget på grodis var najs, det kändes som the good old days liksom. Great!

Just nu sitter jag hemma hos Verran och har druckit grogg, gött!
Imorgon blire trädgårdsarbete och 20-årsfest, så nästa blogg blir på söndag.

Tjarrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0