Katapultvalborg

Tjoho!

Årets valborg blev faktiskt riktigt najs!
Kvällen startade i Hjärsta där det var Ekermajbrasa. Jag var inte jättetaggad innan men det var faktiskt roligt. I år hade vi kokosbollskatapulten, jag var väldigt skeptisk till att någon faktiskt skulle finna nöje i det. Men det visade sig att barnen var galna i det. Och vissa barn var otroligt roliga och det blev många skratt. Speciellt när barnen skulle försöka fånga kokosbollen i munnen. Jag försökte mig också på det - då skrattade barnen åt mig.

När alla 288 kokosbullar var slut åkte jag hem till Jenny och Fredrik där det var inflyttningsfest. Alla var aningen runda under fötterna, speciellt en som heter Daniel. Men han tjatade mest om pizza, men efter 10 kokosbollar kändes inte mat så tilldragande. Men det var en trevlig fest, och jag drog i mig tre cider och blev för en stund lite rund under ena foten. Sen drog jag, Verran och Andréa till Oscar där han och Andreas hängde. Jag blev fascinerad av det gigantiska akvariet med massa roliga fiskar i. Jag ska skaffa ett sådant när jag är i Norge, för jag tror inte mina föräldrar går med på att ha ett sådant i huset. Och jag tänker att när vi är i Norge behöver jag inte ta allt ansvar för akvariet. Lovisa får ta hand om det så kan jag sitta och kolla på dom, och mata dom. Sen tänkte jag låta dom simma ut i det Filippinska havet!

Sen blev det mat på MAX med Lovisa, mat är najs. Visserligen har jag ätit på MAX två gånger idag men whatever. Sen gick brandlarmet, då gick vi. Och jag hann precis med bussen, najs!

Dagens största behållning var ändå sms-konversationen jag hade på bussen hem. Jag fick sms från Tove: "Det är valborg! Super du?" Haha jo, men man kan väl säga att hon gjorde det i alla fall. Big time. Bartömning från kl 13! Haha det är fan hårt. Jag hoppas verkligen att hon fortsätter så när hon kommer hem, Tove är jävligt rolig när hon är full. Wild and crazy liksom. Hon kommer liksom hem om fem dagar, najs! PARTY HARD FFS!

Nu ska jag sova, och sova ska jag göra länge imorgon, det är en sak som är säker.

/ Amanda,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0