Taco, Twilight och Tekken!

Idag har vi ätit tacos hemma hos Andréa, det var gött!
Sen kollade vi Twilight. Jag tyckte att den var otroligt bra första gången jag såg den, men nu har jag tröttnat lite på den faktiskt. Den är så uttjatad känns det som, det är dags att gå vidare nu. New Moon kommer i november, det ser vi fram emot. Det jag gillar mest med Twilight är ändå alla låtar som är med i filmen, soundtracket är så stört bra.
Och för övrigt så måste ju Andréa vara bäst i världen på att slänga ur sig bloopers till både höger och vänster, haha.

Det har spelats TV-spel också, Tekken 5! Tekken kan vara det roligaste TV-spelet som finns, det slår t.o.m. FIFA, med hästlängder faktiskt. Fast jag hade glömt bort att det var såhär roligt, jag har ju trots allt inte spelat det sen typ sjuan. Då satt vi på fritidsgården på Vivalla och spelade det jämt, på varenda rast och varenda kväll. Det var tider det.
Elias var så stört säker på att han skulle vinna över mig när vi började spela. Men icke! Jag vann typ hela tiden, kung är jag. Haha, det är så roligt att killar tar det så hårt när de förlorar mot tjejer, speciellt i TV-spel. Så när man vinner över dom blir spelandet ultimat!
När alla hade gått introducerade Andreas mig för FIFA Street. Jag har bara hört talas om det förut, vad jag har hört ska det vara väldigt najs. Det var det också, mycket roligare än vanligt FIFA. Dock fanns inte Totti med, vad är det för stil egentligen. Först tänkte jag bojkotta det totalt men jag gav efter. Nästa TV-spelsinvestering blir lätt FIFA Street!

Imorgon är det sista arbetsdagen för veckan, då jag är ledig på fredag. Det ska bli jävligt skönt med långhelg!

/ Foppa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0