Great Success!

Dagens behållning var lätt att jag fick sluta 13.45 idag, 1½ timme innan jag egentligen skulle sluta. Alltså 1½ timme som jag får lön för utan att ha jobbat. Det är riktigt najs!

Vädret har varit väldigt lurigt idag, det började duggregna på turen men jag trotsade det totalt och vägrade ta på mig regnkläderna. Dels är det tidskrävande och det är ju inte direkt kallt ute så jag körde med shortsen i regnet. Det var skönt, inte alls kallt faktiskt. Och det är ju faktiskt bara vatten, det torkar tänkte jag. Så jag körde vidare och nynnade på sommarlåtar i regnet.

På träningen var det halv storm så bollarna flög all världens väg hela tiden och skotten var luriga. Jag fick tre bollar i huvudet när jag stog i mål. Jag förlorade alltför många av mina kvarvarande hjärnceller och barnen skrattade åt mitt alltför ofta kassa målvaktsspel. Great success!
På söndag är det hemmapremiär, kl 12.00 på Lundby IP, be there! Ännu en trepoängare ska inkasseras!

Imorgon är det fredag! Fredagar gillar vi, och jag har hört att det ska bli varmt, hoppas!

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0