Ny vecka..

Imorse när jag vaknade var jag helt dagvilsen. Jag visste inte alls vad det var för dag. Det var lite läskigt, jag kunde inte alls avgöra om jag ens var tvungen att gå upp eller inte, helt stört! Jag var tvungen att sätta på textTV och kolla vad det var för veckodag. När jag insåg att det var måndag så kändes det ändå helt okej.
Haha, hur kan man bli såhär dagvilsen? Jag jobbar ju liksom...

Förr i tiden var måndagar alltid måndagar, världens segaste dag och det kändes som att det aldrig skulle kunna bli fredag liksom. Nu känns måndagar mer som en helt vanlig dag liksom, inte sega alls. För ibland känns det som att det ena stunden är måndag och man fightas med reklamen och i nästa stund så är det fredag eftermiddag. Veckorna försvinner och ju fortare tiden går desto bättre är det. Så helt plötsligt är måndagar inte ett jobbigt fenomen längre. Nowadays är dom helt okej.

När jag kom hem från jobbet så kände jag mig dock förkyldare än förkyldast (pga pollen) och febern gjorde intrång i min kropp. Så jag sov i typ två timmar innan jag tänkte att jag faktiskt måste plugga teori. Teorin går bra, det känns som att det mesta sitter.
Jag har även bokat biljett till Hultsfred idag, tagga!

Sedan genomled jag 2x45 minuters förnedring. Visserligen var Hammarby bättre idag än vad de har varit i de senaste matcherna men det räckte verkligen inte mot ÖSK. När blev ÖSK såhär bra, undrar jag i mitt stilla sinne. Det skulle nog nästan vara värt och börja heja lite mer på dom än vad jag gör. Vad som dock inte hade varit värt är om jag hade gått på matchen, vilket jag hade tänkt, men med tanke på febern så kändes det inte riktigt rätt. Men som sagt, såhär i efterhand är jag nöjd att jag inte gjorde det. Det är mer stillsamt att sitta hemma framför TVn och se matchen.

Imorgon tänkte jag överraska tjejerna med ett litet konditionstest, det ser jag fram emot, haha.

/ @ /\/\ @ |\| |) @


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0