Beach 2009 - here I come!

Tränade idag. Det var sjukt skönt. Och startskottet för min extremt hälsosamma nya era. Det är nice! Vi gjorde fystest och jag klarade fler repetitioner på magövningen än Petter. Då var jag lite stolt. Han såg mest förvånad ut. Jag klarade exakt lika många som Erik, så även han var impad. På alla de andra övningarna var jag i och för sig sämre, men jag väljer ju att se det positiva! Och nu har jag tagit första steget mot beach 2009...

På kvällen lagade jag middag, vegofärsbiffar, potatis, lingonsylt och sås. En av mina favoriträtter när jag var liten. Mm. Jag bjöd Petter på mat också, det var trevligt att han kom förbi. Jag gillar att vara värdinna.

Jag mötte Tove på stan när jag cyklade hem förresten, det var konstigt att se henne här liksom, jag har fortfarande inte vant mig vid att hon är hemma. Men jag gillar det.

Imorgon ska vi hem till Andréa och äta tacos, det ska bli gott. Vi ska kolla på Twilight också, jag ser fram emot att se filmen igen, nu när jag inte har alla förväntningar, filmer är oftast bättre andra gången man ser dem. Då ser och märker man mer detaljer. Precis som när man läser Harry Potter-böckerna.

Det händer inte så jättemycket, men det är ganska chill. Det blir aldrig tråkigt och det är ju huvudsaken.

Puss o kram ses på stan (eller hemma hos Andréa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0