Fotboll och fest

Jennie ringde mig tidigare ikväll och frågade om jag ville vara med och spela korpenmatch i fotboll. Ja tänkte jag, det kan väl vara roligt. Det var roligt, men så jävla jobbigt. En löpning sen var jag helt slut (resten av laget kände likadant). Men fan, det gick rätt bra ändå, även fast konditionen inte håller och touchen på bollen inte alltid var kanon. Men det slutade med förlust med 4-3 mot serietvåan. Äsch jag tror vi var nöjda ändå.
Men jag ser fram emot träningsvärken imorgon ;)

Annars så har skolan dragit igång på riktigt idag. Massa att läsa till morgondagens föreläsning och vi har fått en uppgift med fyra frågor vi ska besvara till onsdag. Och jag har ingen studieteknik. Shit shit tänker jag mest och skjuter upp läsningen hela tiden. Men jag ska ta tag i det, ska bara kolla på fotbollskväll..

I lördags var jag på Berhn Arena och såg ÖSK spela upp Helsingborg på läktaren. Fy fan, det var typ den bästa matchen jag sett, ÖSK var så grymma. Sveriges Barcelona, for real alltså.
Sen var det 21-årsfest. Andréa fyllde år och jag hade beachkläderna på och bästa partyhumöret. Alla blev fulla och A kom inte in på Frimis så vi gick till Liquid och drack ännu mer och spelade bort en del pengar. Sen åkte jag taxi hem och mådde skit i söndags när jag åkte till Skyllberg för match med tjejerna.
Men kul hade jag och det bästa var att den trasiga engångskamerna lätt lagades genom ett kast i golvet. De bilderna ska bli intressanta att se..

/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0