Ibland tar reklamen slut helt enkelt..

Igår spelade vi match mot Hovsta, det blev förlust med 0-1 men jäklar vad bra vi spelade. Jag blev riktigt imponerad stundtals, så det var synd att vi inte fick med oss en pinne i alla fall, för Hovsta var också riktigt bra. Det hade kunnat bli 3-4 mål till åt båda håll, men målvakterna var på hugget. Det är bara att ladda om till söndagens match mot KIF. Jag kan visserligen inte vara med då jag ska köra 23 mil och tömma brevlådor.
Innan matchen så sa jag till Isabelle, 11 år att om hon gjorde ett nickmål så skulle hon få valfri glass. Då kontrade hon med att säga: Vad får jag om jag gör 11 mål (hon har det numret). Jag sa då att hon skulle få precis vad hon ville. Shit, hon blev alldeles till sig och kom till slut fram till att hon ville ha en Ferrari.
Tur för mig att hon inte gjorde 11 mål för då hade nog jag fått ta ett banklån och skippa studielånet för att inte bli skuldsatt för resten av livet. Men samtidigt så visste jag ju att oddsen för att hon skulle göra 11 mål mot Hovsta var extremt höga.

Idag har jag delat ut post i Lundby och lyckats skrämma livet ur mamma. Hon skulle precis gå ut och kolla om vi fått post när jag kom och elbilen är ganska tystgående så hon hörde inte riktigt när jag kom. Så kan det gå.
Och så skulle jag egentligen ha delat ut Centerpartiets valtidning idag, men när jag kom till jobbet 11.15 så fanns det inga kvar. Allt hade tagit slut. Det var ju inte bra sa jag allvarligt men tänkte wofuckingho!
Jag snodde dock med en överbliven efter jobbet och när vi kollade genom valsedlarna så insåg vi att en dom valbara bor på en gata i Lundby som inte fick tidningen. Spännade och se om hon ringer och klagar över att hon inte fått den..

Imorgon ska jag hem till Michelle och hämta 6 stycken böcker som jag får låna av hennes moster som ingår i delkurs 1 som jag har nu i höst. Awesome! Skönt att ha lite böcker när terminen startar i alla fall. Det klagar jag inte på!

Ja, och det är ju fredag idag också, trevligt trevligt. Klockan är tjugo över nio och jag är lika trött som jag alltid är vid den här tiden en fredag. Sova snart..

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0