Weehoo!

Efter en veckas semester var det bara att köra hårt, direkt verkligen. Ingen mjukstart på posten inte. Jag vet inte vilken dag som har varit värst den här veckan. Men jag tänker på att det blir fina pengar när lönen kommer. Nästa lön är galen..det gillar jag!

Igår åt vi frukostbuffé på Java, det är njutning på hög nivå. Om jag var rik så skulle jag äta frukost där varje dag! Och det var väldigt trevligt att träffa Tove, Kajsa och Michelle som jag typ inte träffat på hela sommaren. Och snart flyttar alla igen. Jaja, jag är ju i alla fall kvar i Örebro och folk måste ju hälsa på hemmet ibland. Tur det.

Idag har jag och L sprungit runt på stan och shoppat skolsaker, jag fyndade en ryggsäck på Stadium som var väldigt billig. Och en bra kalender hittade jag också. Jag ska försöka vara organiserad och ha som mål att ta med den överallt. Annars brukar jag vara ganska bra på att glömma kalendern hemma när jag väl äger en.
Sen träffade vi Josefin över en fika, hon ska också flytta. Till Lund av alla ställen och hur långt är inte det. Tur att vi ska paddla Göta Kanal nästa sommar, kvalitetstid på vattnet liksom.
Vi fyndade även solglasögon, jag blåa och Lovisa gula - patriotiskt!

Jag har tagit det stora steget att lämna Svenska kyrkan, vilket kan vara det bästa jag gjort på länge! Varför ska jag betala massa pengar till det där när jag inte ens tror på det. Nej, dum får man inte vara..

Nu ska jag läsa och invänta dagens program av So You Think You Can Dance..så spännande!

Vi ses när vi ses!

/ A (den enda av två som bloggar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0