Bakfyllan

Jag bara älskar när bakfyllan slår till så här på eftermiddagen, mådde ganska bra när jag vaknade. Nu mår jag mycket sämre. Jag var inte ens speciellt onykter igår. Men ja, det är typiskt mig, för jag vet att jag mår dåligt av att shota. Så det kanske inte är så konstigt att jag mår dåligt när jag hällde i mig en halv flatline igår.
En sak förstår jag inte, varför skulle någon vilja betala för att dricka det där? Det övergår mitt förstånd..

Just nu försöker jag plugga men det tar emot att ens läsa om samhällsarbete just nu. Vi får se hur mycket det blir gjort idag. Jag kanske får ta med mig arbetet till idrottshuset imorn och läsa lite mellan någon match. Skulle kunna funka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0