Bob och bob

Ibland brukar jag läsa den gamla Oslo-bloggen, för att se vad som hände för ett år sen. Mest för att det är kul. För ett år sen åkte vi bob i holmenkollen. Galen grej det där, men sjukt kul! Det skulle jag vilja göra igen, men kanske med en hjälm på huvudet den här gången..

På tal om bob så undrar jag hur Bob har det, hoppas Halvor tar hand om honom. Eller egentligen hoppas jag att han har en bättre ägare än Halvor, dumma norrman som inte har betalat tillbaka vår deposition...

Men jag har placerat granen här hemma ganska takiskt bredvid (läs aningen framför) TVn i källaren. Så det känns lite som att Bob står där när jag spelar TV-spel. Väldigt trefligt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0