Matchen

Ja, vi hade match idag. Vi förlorade tyvärr med 7-0, men vi bryr oss inte om resultaten, vi spelar ju mot 97or så chansen att vi skulle vinna någon match är tyvärr ganska liten. Men jag är ändå väldigt stolt över tjejernas inställning idag, sjukt grymt! Väldigt mycket bättre jämfört med förra matchen mot ÖSK då vi förlorade med 18-0. Men idag så kämpade tjejerna så gott de kunde, det stog faktiskt bara 1-0 i halvtid, men vi tappade mycket krafter i andra. Plus att motståndarna var minst ett huvud längre än oss, så de kunde i princip bara stå och nicka in bollen på höga hörnor ibland. Så kan det vara. Men vi taggar Örebro-cupen, då vi möter 98or. Förhoppningen är att vi faktiskt lär oss något av de seriematcher vi spelar nu.

Och jag är fortfarande i någon slags extas över gårdagen, det var så sjukt nice! Jag brukar ju klaga på att jag har stört dålig karma, men vem fan behöver bra karma när man kan ha så bra vänner som jag har :D
Ja jösses. Helt fantastiskt!
Plus att jag är väldigt imponerad över att de lyckades med överraskningsfesten utan att jag hade fattat en enda misstanke. Många inblandade, men ingen hade försagt sig, bra jobbat! :)

Nu ska jag kolla på Röd Drake och sen sova. Måste gå upp tidigt imorn för jag måste plugga, åka till maxi och handla, baka, ha kalas med släkten och sen förhoppningsvis hinna träffa Lovisa lite på kvällen :)

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0