Tisdag

Jösses vad det är kallt ute. Jag gillar det inte riktigt, det känns faktiskt ganska onödigt. -21 går faktiskt inte att se positivt, hårt med sant.

Idag har vi haft två föreläsningar, som i sig har varit ganska bra faktiskt. Men de hade varit mer givande om vi haft dom för en månad sen, innan vi började med projekten som alla är klara med nu. Meningen var väl att vi skulle börja med det idag, men varför skulle vi ha gjort det? Då hade vi ju inte fått lov. Men vi har lite kvar att finslipa, men det ska nog gå bra. Jag är inte orolig.

Efter den andra föreläsningen som slutade 40 minuter tidigare, nice, så åkte jag till Gröna Grodan. Det är ju nämligen så att folk börjar återvända hem till örebrot för att ha jullov. Det var väldigt trevligt att träffa folket igen. För att förtydliga det så var folket: Tove, Michelle, Victor, Frida, Lovisa och Josefin. Frida har ju faktiskt inte återvänt men trots att vi bor i samma stad och går på samma universitet så är vi extremt dåliga på att träffas. Jaja, det var väldigt trevligt i alla fall och jag är sjukt taggad på curling och så mycket häng som möjligt med folk! :D

Sen åkte jag vidare till fotbollsträningen, men när vi alla hade kommit till platsen så visade det sig att hallen var låst för juluppehåll. Så det var bara att åka hem, sjukt ovärt faktiskt. Vi hade nog behövt en sista träning inför Örebrocupen, men så kan det vara.

Och det blir ingen innebandy ikväll heller och det är egentligen bara skönt för jag är så satans trött. Har sovit så otroligt dåligt inatt så det är inte sant. Jag skyller allt på fullmånen, måste vara det.

Nu ska jag ta mig en clementin, slå på en bra film och tagga massa jobb imorn. Julkort, woho!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0