Dubbel och kvadrupel vinst!

Gliringar tycker jag faktiskt är att ta i, jag skulle mer vilja kalla det för att jävlas..men det är ju upp till var och en såklart ;)
Men ja, Lovisa har bättre karma än mig och har alltid haft, och visst hon är nog mer positiv än vad jag är, men jag jobbar ju på det. Och jag är inte alltid negativ, oftare realist. Det låter bättre i alla fall hehe.
Men mycket trissande blev det idag och likaså mycket vinster, jag vann faktiskt också några gånger, det får vi ju inte glömma. Men faktum är att Lovisa har både Gud, Jesus och Engelbrekt att tacka för turen ;)
Men det är trevligt när folk vinner på Triss, jag missunnar ingen det, absolut inte, så länge vi inte pratar mångmiljonbelopp ;) Då får gärna jag vinna..

Här kommer i alla fall bilder på en väldigt glad Trissvinnare:





Så glad blir man, det är helt sant! :D

Och Halvor har svarat på ett av alla mail vilket är helt fantastiskt. Så nu behöver vi inte bekymmra oss så mycket mer om det, förhoppningsvis. Men vi är ju positiva så antagligen inte.

Jag har pärlat massa glasunderlägg till ovansedda Trissvinnare nu under kvällen och väntar på godkännande så att jag kan stryka. Det blev väldigt fint och jag tycker att alla borde beställa. Bilder kommer när de är färdigställda =)

Jag har även fått mina postshorts idag som jag beställde i början av juni. Bättre sent än aldrig tänkte jag idag när jag fick dom, en storlek större än vad jag beställt. Nice!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0