Krogen och flipflopen

Skogskollektiv låter väldigt spännande. Och jag ser mig som en av de 50, så jag är på ;)

Igår hängde jag med Jennie och Amanda, vi satt hemma hos Jennie och drack alkohol och kollade på bilder från när vi var små och spelade fotboll, vi var så små! Helt galet. Det fanns även bilder från den tiden när man trodde att man var så jäkla cool fast man inser nu såhär i efterhand att det nog faktiskt inte var så. Men det var ju skönt att man trodde det då iaf ;)

Och det ena ledde till det andra och så hamnade vi på Frimis. Jag hade flipflops på mig och det är fan inte att rekommendera på krogen, speciellt inte med allt glassplitter som finns på golvet. Men det var en upplevelse. Och förutom svårigheterna med skorna så hade jag grymt roligt. Jag träffade massa folk som jag inte har träffat på hur länge som helst. Men även folk som jag träffar oftare.
Nu undrar jag mest varför jag inte har varit på krogen sen förra sommaren, det är ju faktiskt roligt. Och man kan dricka lagom mycket innan krogen och inte göra av med en förmögenhet på krogen. Grymt upplägg som även innebär utebliven bakfylla och inga problem med söndagskörning. Bra grej!

Nu ska jag äta nyponsoppa, pumpa cykeln och sen tömma brevlådor i Hällefors.

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0