Ny vecka..

Imorse när mobilen ettrigt började låta klockan 5 så var det segt. Jag trodde att jag skulle döden dö av trötthet, men jag gick upp i köket och satte på radion på lagom hög volym och åt äggmacka. Det var väldigt trevligt så jag vaknade till ganska snabbt.

Den här veckan skulle jag egentligen ha kört bil i Hovsta och Lillån men har fått byta till moppechill i Vivalla. Mest för att jag ska hinna tillbaka snabbt och göra massa eftersändningar. Vilket i och för sig inte är den roligaste arbetsuppgiften men ändå rätt värt.
En gång gjorde jag 27 pelare med eftersändningar och idag kom jag bara upp i 22, lite synd för jag skulle gärna höja personbästat ;)

(Jag vet, det är antagligen ingen som förstår det här med pelare, men skit samma hehe)

Jag hade storslagna planer på att påbörja en röjning av mitt rum, det börjar likna ett katastrofområde mer och mer och får lite mer panik för varje dag som går. Men samtidigt så har jag sett värre, så jag chillar nog lite mer med det där. Jag tar nog helt enkelt en liten bit i taget, det blir bra.

Men först av allt ska jag kolla på Beverly Hills 90210! Yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0