Paddling!

Jag måste nog lära mig franska, mest för att jag inte förstog ungefär hälften av föregående inlägg. Men det står säkert jättebra saker! Men jag ska lära mig franska, det får stå på min att-göra-i-livet-lista. Awesome!

Nu ska jag snart sätta mig på cykeln och styra den mot Hästhagen för en paddeltur med Josefin, nice! Äntligen liksom, en sommar är inte en sommar utan paddling med Josefin, så är det bara.
Dock ringde jobbet 8 imorse och undrade om jag kunde köra ut post idag. Men jag sa bara att jag ska paddla idag så det finns ingen möjlighet till det. Jag gillart! Det är ju ingen reklam idag så dom klarar sig säkert. Plus att det är fredag, det är aldrig mycket post. Så är det.

Och ikväll är det FEEEEEEEEEEEEEEEEST! Woho! Tagga som fan! (Kul att jag skrev sista meningen precis i samma sekund som jag fick sms från Frida om att man borde tagga inför ikväll) Coooolt!

Vi ses i ikväll, i dimman!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0