Skillz!

Okej, idag höjde jag personbästat i eftersändningspelare då jag gjorde 35 pelare. Woho sa jag, wow sa mina arbetskollegor. Fy fan jag är så skillad. Egentligen borde jag jobba på Posten jämt för att jag är så bra på det jag gör det och det är nice. Och ja, när det gäller posten har jag grymt självförtroende ;)

Idag har jag träffat Zlatan och Chippen igen och jag blir bara mer kär för varje gång. Trots att Chippen verkade vilja äta upp min fot, seriöst. Och det är spännande att jag kommer bäst överens med Zlatan..men jag gillart.

Ja, jag träffade ju Andrea och Andreas också såklart, vi åt pizza och spelade rockstar. Sen åkte jag och Andrea upp på stan för att träffa Anna och Emma. Att äta mjukglass i på en uteservering i regn är så svenskt. Jag orkar inte ens bry mig om regnet längre. För det är ju bara vatten, och vatten torkar ju faktiskt. Precis, positivt!

Igår städade jag ur mina garderober och hittade det ena spännande efter det andra. So much crap! Men jag hittade en liten ram som jag tänkte att jag kunde göra en pärltavla av. Så jag fick för mig att pärla Totti, men jag hittade tre bra bilder så jag tänkte att jag pärlar alla tre för att se vilken som blir snyggast. Alla är lika snygga så nu vet jag inte vilken jag ska välja.
Det här är mitt största problem just nu, och det känns visserligen bra - faktiskt.

Jag kan inte klaga

Just nu är L uppe i fjället och vandrar runt på bergstopparna. Hoppas att dom har bättre väder än vad Örebro har just nu..

Jag bjuder på en video med Alex Wong and Twitch doin HipHop at So You Think You Can Dance. Så fucking grymt!
http://www.youtube.com/watch?v=W4vEe0609vc

(Det fanns ingen som gick att få in här, så ni får allt ta och trycka på länken..)

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0