Hej hej hej!

Oh yes, back we are! Tydligtvis. Jag gillart.
Det är stor skillnad från då vi startade den här bloggen till vad det är nu. Jag vet knappt vad ordet negativ betyder längre, och det gillar jag nog ännu mer.

Och Oslo har vi ju lagt bakom oss litegrann, för nu är det nya äventyr som gäller. Och jag är ganska säker på att just ordet äventyr passar in väldigt bra på vad som komma skall!

Igår var det vin, mat, spel och prat med Andréa och Verran som gällde. (Ja, vi vet ju att L bjöd in sig själv så hon var ju också där, men det var bara trevligt). Jag lyckades nästan laga maten själv - med lite tips från coachen helt enkelt. Det blev väldigt gott och Alias är alltid ett väldigt trevligt spel.
Och just den här grejen är väl den trevligaste med att vara tillbaka i Örebro - att jag inte behöver sitta själv hela kvällarna om jag inte vill. Det är najs.

Idag har vi träffat Emmy och fått massa tips om vad vi ska tänka på när vi är i Asien och så fick vi låna massa bra grejer också, typ vattentäta fodral som man kan ha elektronik och pengar i. Galet bra faktiskt. Allting känns mycket bättre nu, det måste jag säga. Mest att hon berättade om alla läskiga djur hon träffat men att hon trots detta överlevt. Det känns stabilt. Och om jag har tur så kanske jag kommer över min extrema fobi för maneter också, det märks helt enkelt.

Nej, pärltavla och massa plock nu!

Ha det!

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0