"Kom igen Amanda" is back!

Nu kör vi på komigenamanda igen, i alla fall jag. Jag orkar inte med etthalvårhoshalvor, för det funkar typ inte att ändra den. Så så länge hänger jag här :)

Ikväll ska jag hem till Andréa, vilket ska bli nice, det var ett tag sen man var där. Vi ska dricka vin och prata om livet. Eller var det sommaren kanske? Jag bjöd först in mig själv, då blev jag dissad, men sen blev jag inbjuden på riktigt. Eller nåt sånt, haha. Det känns stabilt.

Idag har jag fixat stuff. Det blir mycket fixande innan man ska åka iväg.. Jag känner mig trots allt fixande ändå väldigt oförberedd på resan som närmar sig och startar redan på söndag! Sjukt faktiskt. Packandet deluxe blir imorgon, jag tänker att det är bra att typ vara klar några dar innan, för då hinner man nog komma på saker som saknas i tid. Smart va!?

Pusspuss Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0