Lyxfällan

Jag har ju ingen självdisciplin. Så enkelt är det. Men jag ska fan sitta uppe till det här seminariet är klart, alternativt gå upp klockan 7 imorgon och bli klar. Jag brukar säga att jag jobbar bra under press, men inte sån här press. Oj oj oj.

Jag har dock nyss tagit en paus på en timme, dumt kanske ni tycker. Men lyxfällan är bannemej det enda programmet jag följer på TV nuförtiden (förutom Biggest Loser USA och Fotbollskanalen Europa) så jag vill se det. Och paret idag hade 135 (!) betalningsanmärkningar hos Kronofogden. Jösses, säger jag bara. 135 liksom. Jag är rädd för att ens få 1, det kan vara min största skräck här i livet. Folk hamnar ju där liksom. Nej fy. Och dom hade 2 barn. Stackars barn säger jag bara. Dom föräldrarna satte inte sina barn i främsta rummet inte, således går dom emot Barnkonventionen. Den kan jag allt om nu!

Dejt med Wahlberg nu! Har bara 2 frågor kvar och den sista kan jag egentligen skriva på i helgen, men vill bli klar!

/ A


Kommentarer
Postat av: emelina

Jag tror jag ska gifta mig med honom i smyg. Åh man blir ju glad bara man ser honom!

2010-11-12 @ 10:23:55
URL: http://fooppiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0