Match

Idag har vi haft match, mot ÖSK Söder. Det blev 18-0. Till dom.
Det gick inte så bra alltså. Men dom var ett år äldre och tränar tydligen fyra dagar i veckan och satsar sjukt hårt. Så vad sjutton, den här säsongen ser vi mest som träning. Vi får dra lärdom av de lag vi möter helt enkelt.

Nu måste jag plugga, läsa världens tråkigaste bok. Men ska köra hårt en timme nu, för klockan 20.00 måste jag se på Ensam mamma söker, jag har typ inte sett så mycket men tillräckligt för att vara nyfiken på vilka de väljer till slut. Det är ju sista programmet idag.
Sen ska jag plugga några timmar till.

Juste, jag har pärlat lite julgrejer i helgen också. Ska ta kort på det och lägga upp det här under kvällen.

See ya!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0