Saturday

Idag har jag suttit med hemtentan i princip hela dagen. Jag har tagit några småpauser här och var och två större. Den ena för att äta mat och den andra för att titta på Dansbandskampen. Bäst att kolla när man kan för jag tror ju inte att jag kommer få se på det nästa helg. Jag har bara en känsla av det..

Men det har gått bra idag och jag tror fanimej att jag är klar. Den sista frågan förstog jag inget av men jag skrev lite mer än en halv sida och hoppas på att det blir bra. Det kan som värst bli fel. Och det är inte så farligt ;)

Så morgondagen ska jag spendera med att korrekturläsa, be pappa korrekturläsa och sedan skriva ut den.
Det är även fotbollsträning imorgon såklart. Det gäller att ta vara på söndagstiderna nu när några idioter har bränt ner Vivallaskolans bollhall, vilket gör att vi tappar en träningstid i veckan hela vintern. Jag vet inte om vi kommer kunna få en träningstid i någon annan liten hall istället, men jag hoppas det. Jag blir så trött..
Klockan 15.00 imorgon smäller det också, för då är det Lazio - Roma! Årets hetaste derby! :D Totti är visserligen avstängd men jag ska självklart se på det ändå, men det är typiskt. För Romas matcher sänds inte så ofta på TV..
Och så avgörs allsvenska imorgon, spännande! Jag tror att ett skånskt lag vinner..men det är bara en känsla jag har ;)
Jag tror jag ska gå och lägga mig nu, har sovit riktigt dåligt inatt, jag vet inte varför. Kanske drömde något spännande som störde..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0