Skottning

Ja herregud, helt plötsligt är det massa snö. Överallt. Galet.

Jag var inne precis hela dagen igår, så idag tänker jag faktiskt ta mig ut, en kort promenad eller något. Jag måste i alla fall skotta lite på framsidan. Plogbilen åkte nyss förbi, så jag gissar på att det finns en lite snövall att skotta bort. Så jag måste skotta bort det, annars kommer inte postbilen intill lådan och det är inte bra. Jag vet att jag skulle bli sur, så jag kan ju inte bara sitta här och inte skotta bort det. Arbetsskada..

Seminariumplugg idag också! Yeah!

Och jag är jättesugen på att dricka julmust. Och äta juleskum. Men det går ju inte. Men det är bara 40 dagar kvar på det här vadet, så det ska nog gå. Jäklarns vad fort tiden går jämt. För ett år sedan sprang jag antagligen runt och jagade barn, det var tider det ;)


/ A

Kommentarer
Postat av: Sanniiiiiis

Ja det undrar jag med, här åkte bilen precis förbi med. Snön är mysig även fast det är lite kalt. Bara man klär sig efter väder så :) Fin blogg du har :)

2010-11-10 @ 11:03:41
URL: http://sanniiiiiis.blogg.se/
Postat av: JS Projects

Hej :) Allt bra med dig idag ? :)

2010-11-10 @ 11:22:52
URL: http://jsprojects.blogg.se/
Postat av: A

Sanniiiiis: Ja jo, men det är ju inte så fasligt kallt än så länge, skönt det! Tack så mycket! :) Detsamma!

JSprojects: Hej :) Jo allt är bra här tack.

2010-11-10 @ 23:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0