Städning, tenta och pärlor

Idag har jag storstädat mitt rum, det var nämligen dags för det. Det är bra, eller kanske inte bra, men nr det blir för mycket damm på mitt rum får jag lite svårigheter att andas, så då vet jag att det är dags att städa ordentligt.
Sen har jag skrivit på hemtentan, jag närmar mig slutet. Och det känns bra. Det har gått bra idag, har lyckats plita ner lite mer än 1000 ord på ca 2 timmar. Så det rullar på. Men jag ser inte fram emot den sista frågan som handlar om något som heter systemteorin, jag förstår mig inte på den teorin riktigt. Det enda jg vet är att den går ut på att det finns olika system. Men det räcker liksom inte...

Angående pärlorna till duschen hemma så har inte gravitationen riktigt jobbat med mig. Så allt har satts upp flertalet gånger och ramlat ner lika många gånger. SÅ nu har jag istället fäst allt på väggen. Det blev också bra och jag har tagit bilder på det...:)


Ett stim av fiskar på ena väggen..


På den andra väggen har vi lite blandade vattenlevande djur + en Ariel


Och sen har jag några andra fiskar som inte har kommit upp på väggen än..

Jag har även pärlat lite annat de senaste dagarna när jag har tagit pauser från tentan, har dock inte strykt det än, men det är ganska stora plattor med Lightning McQueen och Sally (från filmen Cars) och sedan ett rätt stort svartvitt porträtt av Edward Cullen. Måste jag säga att Andréa blev rätt intresserad av att köpa den? ;)

Nej kognitiv teori nu!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0