Vinterns bitterhet

Hm, alla människor verkar så bittra och pessimistiska nuförtiden. Jag gillar det inte. Jag kan dock hålla med om att det är lätt att bli det såhär års. Det är storm ute, det är isgata, det är kallt och mest av allt så känns det som att det är mörkt jämt. Och det är jävligt mycket att göra jämt och ständigt.

Men jag vägrar ge vika för det här bittra, jag ska vara glad och positiv! Det har den här bloggen lärt mig att man ska vara ;) Jag fyller snart år, vilket är roligt. Det är snart jul vilket är mysigt. Jag ska spela innebandy ikväll vilket är roligt! (Trots att min innebandyklubba befinner sig i Uppsala, en liten miss). Och jag har äntligen organiserat mina pärlor i sortimentlådor. Fantastisk grej! Sjukt nöjd med det. Och det slog mig hur jäkla mycket pärlor jag har. Sjukt mycket pärlor faktiskt. Men jag skulle behöva lite ny inspiration till vad jag ska pärla. Jag vill pärla något häftigt, coolt och stort. Men vad?

Imorgon ska jag plugga hela dagen, har två böcker att läsa. I princip måste jag läsa hela båda två. Det känns spännande, mest för att den ena är på engelska. Och den andra ska tydligen vara sjukt tung och svår att läsa, trots att den är på svenska. Ja, som sagt, det blir spännande.
Och imorn kväll ska jag träffa Andréa och Verran, det blir nice! Andréa ska baka, så får det bli dagen innan man får pengar på kontot.

Nu ska jag kolla på helt nya och fräscha avsnitt av One Tree Hill innan det är dags för fotbollsträning med tjejerna och sen innebandy :)

/ A


Kommentarer
Postat av: Storm

"Det är storm ute"... Klockrent! :D

2010-11-24 @ 13:48:38
URL: http://TheStorm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0