Sen senast..

Hm, det senaste inlägget var väl inte så värst positivt, men jag är seriöst trött på den där rapporten nu, det känns som vi har hållt på med den i evigheter och den blir aldrig klar. Men på måndag ska den bli klar, sen har vi redovisning på torsdag och fredag. Det ska bli så SKÖNT!
Vi får visserligen hemtentan på fredag men det är ändå något nytt.

I fredags hade vi klassfest, ungefär halva klassen dök upp. Det var lagom :) Det var sjyst stämning och man lärde känna folket lite mer. Det är ju trevligt att veta lite om folk som går i ens klass - som man antagligen kommer spendera de kommande 3 och ett halvt åren med.

Igår gjorde jag absolut ingenting, jag hade tänkt skriva in lite och peta i rapporten bara för att vi verkligen ska bli klara på måndag. Men jag gjorde ingenting, jag fastnade helt med pärlorna. Lätt hänt! Så jag får försöka ta igen lite idag, men det går inte så bra nu heller. Eller så tar jag det imorgon, vi får se.
För idag börjar tjejernas träning, i en hall som jag inte riktigt vet vart den ligger. Så jag får nog cykla hemifrån lite tidigare än vad som egentligen skulle behövas. Men jag vill inte bli sen.
Plus att jag funderar på att hänga med på Sannas träning med Sturehov ikväll, så att jag har lagom mycket träningsvärk imorgon.

Just nu kollar jag på Micke och Molle 2 på TV. Det är förvirrande, för ni vet - dom växer ju upp i den första filmen. (eller minns jag helt fel?) Men nu är dom helt plötsligt små igen och jag fattar inte grejen. Plus att handlingen bara är sådär alltså. Det är inte en Disneytvåa jag rekommenderar, visserligen så är det inte många Disneytvåor så är bra. Jag skulle vilja påstå att Lejonkungen 2 är den enda vettiga tvåan.

/ A

Kommentarer
Postat av: Richard

Jag håller med dig helt och hållet att Lejonkungen 2 är Disneys enda vettiga uppföljare.

2010-11-01 @ 13:10:57
URL: http://TheStorm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0