Sjukdomar hit och sjukdomar dit..

Just nu sitter jag i skolan och håller på med vår fältrapport. Det går sakta men säkert framåt. Det enda problemet är att folk alltid är sjuka. Oftast är det bara en som är sjuk, så då är vi i alla fall tre som kan jobba. Men idag är hälften sjuka, vilket innebär att vi bara är två stycken här. Två tappra själar.
Det börjar bli lite tröttsamt. Men jag är frisk i alla fall *peppar, peppar ta i trä*. Men den ena har 40 graders feber och den andra ligger hemma och spyr, så jag vill ändå inte ha någon av dom här faktiskt.

Ska ringa Lovisa sen också, för jag kan inte boka tågbiljetter, L tyckte det var konstigt. Men jag åker aldrig tåg, hur lätt är det då?

Lunch nu! Fiskpinnar och ris - nice!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0