Skolan och maskeraden

Äntligen är fältrapporten klar. Färdigskriven, utskriven och redovisad. Det är så himla skönt. Den har utan tvekan varit det värsta jag skrivit under hela min skoltid. Hellre 5 labbrapporter alltså. Men det är nog mest för att vi inte visste hur den skulle skrivas och riktigt vad som skulle vara med. Vi hade ju en föreläsning som hette "Att skriva fältrapport", det värsta var ju bara att den mest handlade om hur man skriver en C-uppsats, inte en A-uppsats. Det blev lite förvirring där må jag säga.
Men som sagt, nu är den klar. Och redovisningen gick väl relativt bra. Den gick bra för mig i alla fall. Dock så blev det lite förvirrat i gruppen vem som skulle ha vad, trots att vi gått genom det några dagar innan. Det stör mig lite, men vi blev ändå godkända på redovisningen. Nu återstår det bara att se vad betyget på den skriftliga delen blir.

Men, ingen rast ingen ro. Igår när jag kom hem vid 17-tiden var det bara att gå in på Blackboard och ladda ner hemtentan. Den ser faktiskt helt okej ut och vi har ju faktiskt 10 dagar på oss att skriva klart den. Så det känns bra, jag har börjat litegrann, märkt upp i böckerna vilka sidor jag behöver använda. Men först av allt ska jag sätta mig in i fallet vi ska analysera utifrån.

Just nu vill jag egentligen bara att det ska bli den 12e november och dags att åka till Uppsala :) Det ska bli riktigt nice!

Men först av allt så är det maskerad ikväll. Jag ska vara hiphoppare, mest för att jag ju varit det en gång och jag har grejer till det. Hade ingen lust att tänka ut något nytt och inte heller någon lust att köpa nya saker.

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0