Amanda är lite förbannad..

Åh, jag är så arg. Arg på idiotiska tränare, arg på värdelösa domare som inte kan reglerna.

Varje gång vi möter adolfsberg så är jag förbannad och irriterad när jag kommer hem. Det beror ju på att tränarna är idioter som alltid skyller allt på mig. Förra gången skällde dom på mig för att domaren godkände vårt mål som tydligen var offside, jag såg inte ens målet, jag satt och lindande om foten på en av tjejerna. Gången innan det fick vi avbryta mátchen på grund av åska, och tydligen så var åskan mitt fel. Jag förstår inte hur de kan leva med sig själva, jag trodde att man skulle vara en bra förebild som tränare och bete sig rätt. 

Och domaren idag ska vi inte ens prata om. Hon kunde ju för fan inte reglerna. En spelare som slår en straff i stolpen får aldrig ta den returen själv. Jo idag tydligen. 

Som sagt, lite arg är jag. Det känns förjävligt att vi blev bestulna på två poäng idag, vi skulle ha vunnit. Vi hade vunnit med 2-1 om inte det där straffmålet godkänts. 
Men jag hoppas verkligen att Adolfsbergsledarna njuter av att de fått en poäng efter en regelvidrigt straffmål och ett självmål av oss. Dom måste verkligen känna sig nöjda..

Men det positiva är att vi spelade sinnssjukt bra idag, extremt bra faktiskt. Trots hällregnet som höll i sig under hela matchen. Och vi spelade fair play, inga fula tacklingar och inga fula ord. Vi spelar vårt spel och är sjysta rakt genom. Vi slår inte på de andras händer när vi tackar efter matchen. Tjejerna får ofta utstå mycket skit på planen för att de andra ledarna inte kan säga ifrån och berätta vad som är rätt. Jag blir så trött..

Men vi kommer igen, för vi vet att vi är bra och sjysta. Jag kan leva på det i alla fall. 

Men vi skulle ha haft tre poäng.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0