Brandon Flowers, CDON och metal

Först var jag förkyld, sen blev jag nästa frisk men då blev pappa förkyld så nu är jag jätteförkyld igen. Tröttsamt värre faktiskt. Men jag botar det med att lyssna på Brandon Flowers på Spotify och handla för 667 kronor på CDON. Ja, det bara rann iväg. Det började med att jag ska köpa just Brandon Flowers CD, och när man handlar över 100 kr får man köpa en TV-serie för 99 kr. Då hittade jag säsong 1 av Beverly Hills 90210 på den listan. Och då forskade jag vidare och hittade alla Beverly Hills 90210-säsonger. Men jag kan ju inte köpa alla på en gång, tyvärr. Så jag slog till och köpte säsong 10 också, den dyraste såklart, men den bästa. Åh jag älskar den serien och ska köpa en säsong i månaden tills jag har alla.

Men äsch, min filosofi är ju att pengar är till för att brännas. Jag har ju en sparbössa, det får duga ;) Nej, men jag har ju faktiskt en sparplan, så den där utgiften får gå på det norska kontot, eller nästa lön.

Igår kväll var jag på Virus med Lovisa och Agnes för att se på när Enemy of my enemy spelade, alltså Petters band. Kanske inte min cup of tea om man säger så, men det är ändå rätt bra. Går att lyssna på. Jag följde nog mest med för att hänga med L lite grann när hon ändå är hemma liksom.
Sen gick vi hem till Stina och hälsade på världens sötaste lilla hundvalp (som jag antar inte blir så mycket större). Men herregud vad söt den var. Jag hatar min allergi i stora drag ibland. Men men..

Idag är det match som gäller, och kanske lite plugg. Vi får se vad som hinns med helt enkelt. :)

Det bästa med att plugga är att jag inte alls har samma måndagsångest som jag hade när jag jobbade..jag gillart!

Peace!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0