Fredagskänsla

Status: förkyld och ont i halsen. Jag hatar att vara sjuk! Fast halsontet börjar gå över, det var mycket värre igår och imorse. Men jag vill bli frisk nu, faktiskt. Så ovärt att man ska vara sjuk i början av terminen på en ny utbildning.

Men sjukdom eller ej, skolan går bra. Vi har haft det sista seminariet idag och det gick bra. Alla seminarier har gått bra, skönt. Och nästa vecka ska vi ha första kommunikationsövning, det ska bli spännande. Jag vet inte riktigt vad dom går ut på, men det blir nog bra :)

Kvällen ska jag spendera med att bara ta det lugnt, jag ska nog mest kolla på TV eller spela TV-spel - alltså bara saker som man blir intelligent av ;) Resten av helgen är full av massa saker, typ två fotbollsmatcher och ett släktkalas. Richard och Felicia ska ha fest också, vi får se hur det blir med den, jag vill gärna gå men det känns som att jag måste börja ta det lite lugnt om jag ska bli frisk. Men om jag inte mår sämre imorgon kanske jag åker dit en stund i alla fall :) För jag menar, vad är väl en fest utan mig ;)

Jag jobbar igår och svor över reklamen som var. Det var sladdrigt och eländigt och det var reklam överallt kändes det som. Jag delade ut post i Vivalla, närmare bestämt på den gatan jag växte upp på. Och jag fascineras lika mycket varje gång jag är där, allt är så litet. Speciellt uteplatsen som vi hade, jag har för mig att den var jättestor och det kändes som det när jag var liten. Men den är faktiskt jätteliten och jag fattar inte alls hur vi fick rum att göra massa saker på den där uteplatsen som jag kommer ihåg att vi gjorde, typ spelade tennis med en skumgummiboll. Skum grej det där..

Trevlig helg på er!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0