Freitag..

Kom precis hem från jobbet, det var inte meningen att jag skulle ut och köra post idag, men som vanligt var det massa sjuka så jag fick plocka ihop ett mini-distrikt för att stötta upp lite. Det var ganska soft ändå, och jag kom ju hem i bra tid vilket var mitt enda krav.

Så nu ska jag ta tag i mitt liv och börja plugga på riktigt inför seminarium II och III. Det tar ju alltid emot lite innan man kommit igång, men sen när man väl börjat skriva så rullar det faktiskt på bra..

Just nu sitter jag och lyssnar på när Mange Schmidt sjunger Moderaternas vallåt, spännande grej. Men jag tror jag bestämt mig för vad jag ska rösta på. Jag läste NA:s valtidning där det stod om alla partier och vad dom vill göra med det här landet om de vinner. Så jag tror äntligen att jag har bestämt mig..

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0